Generelle oplysninger

BOSR ApS
Tarp Byvej 35
6715 Esbjerg N
CVR nr.: 42388637
Telefon: 88440027
Email: support@moride.dk

Priser

Hos BOSR ApS er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Prisgaranti gælder i 14 dage efter købsdatoen.

Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

Betaling

BOSR ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Bankoverførsel, ViaBill og Faktura-betaling. Vi tager ikke kortgebyrer. Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Ved køb med ViaBill vil du første modtage din varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/

Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms.

Levering

BOSR ApS tilstræber at afsende ordre inden for 1-3 hverdage.
Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 59 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.
Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.
Dine varer sendes med Post Nord eller DHL. (59 kr. og gratis fragt fra 699 kr.)
Gratis fragt på alle Moride Elcykler med PostNord.
599 kr. for levering af El-ladcykel med ThorTransport
999 kr. for levering af Fatbike El-cykel fra YOUIN med TNT
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret på 5-12 hverdage efter bestillingen.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Reklamationsret / Garanti

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, når du handler hos os som forbruger. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Hvis du reklamere inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen være rettidig. BOSR ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang, dette hvis reklamationen er berettiget. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Reklamationsretten dækker ikke almindelig slitage.

For elektriske køretøjer, herunder fatbikes vil vi kraftigt anbefale , at du har efterlevet kravene om dokumenteret service og eftersyn ved en cykelforhandler eller gennem vores kørende cykel-smede, som du eventuelt har købt gennem Moride.dk. Service-eftersyn skal udføres ved 100 km, 300 km og 700 km eller efter hhv. 3, 6 eller 12 mdr. fra den dag, hvor du har modtaget dit køretøj. Det er vigtigt at du vedligeholder dit køretøj for optimal holdbarhed.

Elektriske løbehjul:
Du bedes sørge for dit løbehjul bliver gennemtjekket jævntligt. For at sikre bremserne fungerer og eksempelvis skruer osv. er efterspændt.

Bemærk i øvrigt at for at reklamationsretten på cykler skal opretholdes, skal løbende service og alm. vedligeholdelse overholdes. Se krav på din faktura.

Vores returneringsadresse er:

BOSR ApS
Tarp Byvej 35
6715 Esbjerg N
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fortrydelsesret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag;
– Hvor du modtager ordren.
– Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
– Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer der består af flere partier/dele.
– Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter modtagelsen og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen kan gives pr. mail på support@moride.dk. Du kan også benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, bedes du udfylde den vedlagte Returseddel og sende varen til:

MORIDE.dk
BOSR ApS
Tarp Byvej 35
6715 Esbjerg N

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.


Returnering

Du skal sende din ordre retur og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du bedes vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Ønsker du vi skal sende en mand for at hente den, så koster en returnering 1.100 kr.

Udgifter til at sende større varer retur forventes højest at koste 300 kr.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: (Samlede elcykler, elscooter, og andre store elektriske køretøjer)

Varens stand ved returnering

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Fortrydelsesret i erhvervskøb

Som erhvervskunde(B2B har du ikke 14 dages fortrydelsesret. Der kan aftales forskellige vilkår med den enkelte kunde.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for BOSR ApS. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos BOSR ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på moride.dk er BOSR ApS.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: data@moride.dk


Klagemuligheder – oversigt og links:

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte support@moride.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket – uanset beløbets størrelse. Læs mere her: https://www.emaerket.dk/gratis-sagsbehandling

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr


Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Moride.dk
Tarp Byvej 35
6715 Esbjerg N
Support@moride.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 05-10-2022

Back to Top
Produktet er blevet tilføjet til din kurv